Saturday 4 January 2014



YA ALLAH TERIMA KASIH , AKU BERSYUKUR ENGKAU HADIRKAN KAK SYA DALAM HIDUPKU, HARI DEMI HARI AKU MERASAKAN PERUBAHAN DALAM DIRIKU, BANYAK YANG AKU BELAJAR DARI KAK SYA, AKU BELAJAR, BAGAIMANA  BERFIKIRAN POSITIF, BAGAIMANA MELAYAN SEMUA ORANG, BAGAIMANA BERSANGKA BAIK, SETIAP KALI NAIK KERETA AKU SELALU PERHATIKAN KAK SYA, KALIMAH ALLAH, SELAWAT TAK PERNAH LEKANG DARI BIBIRNYA, SEPANJANG PERJALANAN, TASBIH SENTIASA DITANGAN TATKALA MEMANDU, TIDAK PERNAH MENSIA-SIAKAN MASA,WALAUPUN MASANYA SINGKAT, DIA TETAP MELAPANGKAN MASANYA. ITULAH KAK SYA HAMPIR 3 TAHUN AKU BERSAMANYA BERPROGRAM, SEKADAR MEMBANTU DIBELAKANG TABIR…DUNIA MOTIVASI. Sepanjang aku mengikuti motivasi bersama kak sya, aku belajar menjadi anak yang solehah, memang kalau ikutkan aku bukanlah orang yang layak berada dalam dunia motivasi, kerana aku bukanlah manusia yang sempurna, terlalu banyak lompangnya. Namun, Alhamdulillah Allah meletakkan aku ditempat yang terbaik, dan aku perlukan, terima kasih Allah. Yang paling aku tersentuh, adalah, ayat dari msg kak sya dulu, “terima kasih Allah” simple but touching..walaupun aku selalu menyusahkannya tiap kali program sebabnya kak sya terpaksa ambik dan hantar aku pergi dan balik program walaupun kak sya sendiri ada kekangan waktu. Walaupun penat, memang banyak pengorbanannya. Kehadirannya 1 anugerah dari Allah.

No comments:

Post a Comment